Maximale service en support met Syntess Software

Om u optimaal van dienst te zijn, heeft Syntess Software de kennismaking met, en de implementatie van, haar softwareproducten strak georganiseerd. Van eerste contact tot nazorg. Ons doel is dat u zich volledig kunt richten op uw werk, terwijl uw automatiseringsvraagstukken worden omgebogen in een sterkere concurrentiepositie.  
Stap 1: Kennismaken met uw persoonlijke accountmanager
Stap 1: De kennismaking
Na het eerste contact krijgt u de aandacht van een van onze accountmanagers. Wij kennen uw branche en zijn gecertificeerd voor een grondige kennis van onze producten. Wij brengen uw wensen in kaart en demonstreren hoe uw wensen met onze producten kunnen worden ingevuld. Bij interesse, maken wij voor u een vrijblijvende offerte met uw situatie als uitgangspunt.
Stap 2: de implementatie van uw software door een Syntess consultant
Stap 2: Implementatie
Nadat u onze software hebt aangeschaft, zorgen onze consultants, in nauwe samenwerking met uw medewerkers, voor de implementatie. Daarom wordt er samen met een van onze consultants een plan van aanpak opgesteld waarin onder andere wordt vastgelegd hoe de implementatie dient te verlopen. Dit plan is de richtlijn voor de invoering. Na uitvoering stellen we gezamenlijk vast of de gestelde doelen zijn behaald.
Stap 3: Syntess biedt nazorg in de vorm van service en support
Stap 3: Nazorg
Syntess Software hecht grote waarde aan nazorg van een implementatietraject. Tijdens een implementatietraject komt heel veel aan bod, maar zeker ook nadat men is opgestart, kunnen er allerlei zaken naar voren komen waarover de gebruiker wil kunnen communiceren met onze organisatie. Uiteraard zijn we daar zeer goed op voorbereid!

We presenteren onze software altijd persoonlijk

We presenteren onze software altijd persoonlijk. Al onze medewerkers zijn gecertificeerd. U mag dus een goede gesprekspartner verwachten. Ons doel is om uw wensen in kaart te brengen en te demonstreren hoe deze met onze producten kunnen worden ingevuld. Investeren in de toekomst begint nu! 
Syntess Software | Het beste uit de software met onze trainingen
Het beste uit de software met onze trainingen
Wij helpen u graag op weg om zo snel mogelijk vertrouwd te raken met de software. U haalt immers het beste uit de software wanneer uw medewerkers voldoende zijn geschoold met de software te werken. Naast een gedegen training op locatie bieden wij u de mogelijkheid een scholing te volgen op onze trainingslocatie in Gorinchem. De trainingen sluiten nauw aan bij de praktijk en worden verzorgd door deskundige trainers en consultants.
Syntess Software | Mijn Syntess, het klantenportaal voor onze vakmensen
Mijn Syntess, het klantenportaal voor onze vakmensen
Het klantenportaal, Mijn Syntess, is speciaal ingericht voor gebruikers van onze software. Alle relevante zaken worden hier gepubliceerd, maar ook nieuwe versies zijn vanaf dit portaal te downloaden. Gebruikers krijgen bij aanschaf inloggegevens waarmee ze interactief toegang hebben tot onze organisatie.
Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.