Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatieMelding niet meer tonen
Image
Deel deze
pagina

Syntess Atrium Online tools

Papier ruimt langzamerhand het veld voor online digitale informatie!

De tijd van productie van papieren documenten is wat Syntess Software betreft voorbij. Meer en meer maken we gebruik van digitale informatie. Offertes worden vaak verzonden per mailbericht, en inkoopfacturen krijgen we steeds vaker digitaal aangeleverd. Opdrachtgevers en klanten krijgen meer behoefte aan gemak door gebruik te maken van het internet. Voor ons als leverancier betekende dit dat we online tools moesten ontwikkelen om hierin te voorzien voor onze klanten en onszelf.

De keuze voor het automatiseren van de technische buitendienst: Vier belangrijke basisvragen voor een goede beslissing
De keuze voor het automatiseren van de technische buitendienst

Vier belangrijke basisvragen voor een goede beslissing

Om succesvol uw buitendienst te automatiseren moet u eerst goed nadenken over de gevolgen voor de inrichting en verwerking van uw bedrijfsprocessen, de inzet en capaciteit van uw personeel, het draagvlak en de bijkomende risico's en valkuilen. Daarom beantwoordt deze whitepaper de 4 belangrijke vragen die de eerste stappen vormen naar een goede beslissing en succesvolle buitendienst automatisering.

Download de whitepaper
Hoe werken wij? U heeft één aanspreekpunt. Syntess Software. Demonstraties vinden plaats bij u op kantoor door een gecertificeerde medewerker en de uitkomst wordt vertaald naar een offerte. Bij ingebruikneming van het pakket volgt een stappenplan en wordt u ondersteund door een eigen gecertificeerde consultant uit uw regio. Voor de nazorg zit een team klaar met gecertificeerde medewerkers. Zij vormen ons helpdeskteam.

We presenteren onze software altijd persoonlijk

We presenteren onze software altijd persoonlijk. Al onze medewerkers kennen uw branche en zijn gecertificeerd voor een grondige kennis van onze producten. Ons doel is om uw wensen in kaart te brengen en te demonstreren hoe deze met onze producten kunnen worden ingevuld.

Vraag een demonstratie aan
Het laatste nieuws van Syntess Software | ERP voor project- en servicegerichte bedrijven
Contact met Syntess

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Onze contactgegevens zijn:

Spijksedijk 16a 
4207 GN Gorinchem
088 - 40 80 410
verkoop@syntess.nl

Neem contact met mij op
Onze ambitie

Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken. 

Syntess Software is UBL Ready

Syntess Software heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest en deze succesvol doorlopen. Vandaar dat wij het UBL-ready logo mogen voeren. Dit geeft aan dat u vanuit Syntess probleemloos UBL-facturen kunt aanmaken als uw afnemers daar om vragen en ook UBL-facturen van uw toeleveranciers kunt inlezen.
 

Syntess Software is UBL-Ready