De tijd van informatievoorziening op papier is wat Syntess Software betreft voorbij. Via Internetplannen kunt u samen met de klant, online een datum en tijd afspreken voor bijvoorbeeld periodiek onderhoud. En als antwoord op de toenemende servicevraag bieden wij uw opdrachtgevers met ons online Klantportal dagelijks inzicht in de activiteiten die zijn ondernomen aan hun objecten en installaties, de verstuurde correspondentie en de verwerkte werkbonnen. En ook uw monteurs automatiseren we met de Web-Werkbon, Web-Uren, web-bestellen en Web-Acties.
- Optimale samenwerking tussen kantoor, monteurs en klanten
- Geen werkbonnen meer kwijt of overtypen op uw administratie
- Snellere facturering en daardoor snellere betaling
- Een efficiënte serviceverlening
- Imago-verhogend voor uw klanten
- Automatisch fotoarchief opbouwen van installaties bij de klant
- Online inzicht in de status van uw buitendienstmedewerkers
- Efficiëntere planning buitendienst