Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatieMelding niet meer tonen
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover
  • Cover

Van CRM, calculatie, logistiek, planning, buitendienst tot uw gehele financiële administratie

Het lijkt misschien onmogelijk maar Syntess Atrium biedt alles voor uw bedrijf in één pakket. Alle software voor binnen- en buitendienst is ontwikkeld door onze eigen organisatie. Onze producten worden niet primair ontwikkeld vanuit de gedachte vanuit een boekhouder, maar vanuit de praktijk van iedere dag, vanuit iedere discipline, vanuit ieder vakgebied. Dat maakt ons uniek! En uiteraard zal een afdeling Finance en Control zich thuis moeten voelen van btw-aangiften tot eindbalans, van afschrijvingen tot intercompanyboekingen en dit alles resulterend desgewenst in een intracomptabele boekhouding.

Alles wat u nodig heeft onder één dak

Syntess Software is de enige organisatie die Syntess-producten ontwikkelt, verkoopt, implementeert en ondersteunt. Wij werken niet met dealers of derden. Dit eenvoudigweg omdat wij van mening zijn dat een dealer andere belangen heeft dan wijzelf en dat het kennisniveau dat wij van onze medewerkers vragen, alleen bij onszelf op het door ons bepaalde "level" kan worden bereikt. Al onze salesmedewerkers, accountmanagers, consultants en helpdeskmedewerkers zijn gecertificeerd en zijn woonachtig in iedere regio in Nederland. Ze spreken zelfs ongeveer uw dialect.

  • Eén aanspreekpunt voor alles.
  • Geen onnodige koppelingen met andere software.
  • Alle bedrijfsprocessen volledig geïntegreerd.
  • Geen dubbele datainvoer.
Syntess Software | Volledige integratie met Syntess Atrium
Volledige integratie met Syntess Atrium

Het klinkt wellicht ongeloofwaardig, maar met Syntess Atrium beschikt u over één pakket voor alles. Van tekstverwerking, verkoopinformatiesysteem, rapportgenerator, dashboardsoftware t/m CRM-/HRM-faciliteiten. Syntess Software heeft dit bekrachtigd met een eigen keurmerk: UPI software. Uniform Proces Integration. 
  

Bekijk hier ons productschema
 Syntess Software ERP | Alles wat u nodig heeft onder één dak
Ontwikkeld volgens het eigen protocol UPI

Syntess Atrium is ontwikkeld volgens een eigen protocol UPI (Uniform Process Integration). Concreet betekent dit dat alle werkprocessen van uw bedrijf samenkomen in één softwarepakket. Het pakket onderscheidt zich in de manier waarop diverse functionaliteiten zijn geïntegreerd en hoe deze in het gebruik op een uniforme manier werken. Dus werken vanuit één programma; Syntess Atrium. Het programma biedt ingebouwde functionaliteiten van calculatie tot order, van inkoop tot facturatie, van tekstverwerking tot financiële administratie en nog veel meer. Daarnaast zijn er functionaliteiten ingebouwd die u doorgaans aantreft in aparte softwarepakketten. Denk hierbij aan pakketten als CRM, HRM, een Rapportgenerator, tekstverwerking en mailingfaciliteiten, verkoopinformatie, dashboards en MJOP (Meerjaren onderhoudsplanning). U heeft dus geen andere deeloplossingen meer nodig en u voorkomt ingewikkelde niet-goed werkende softwarekoppelingen. Naast ERP/HRM en CRM zijn er ook tal van mobiele applicaties beschikbaar waaronder de digitale werkbon en mobiele urenregistratie.

Het fundament van ons pakket

De fundering van Syntess Atrium ligt verankerd in de gekozen uitgangspunten. Projecten- en service moesten geïntegreerd werken. De dagelijkse praktijk staat centraal, de financiële verslaglegging is een logisch gevolg hiervan. Één pakket met dezelfde werkwijze in alle onderdelen. Één database die alles beheert en kan rapporteren. Standaardsoftware dat voelt als maatwerk. Één aanspreekpunt voor alles, geen dealernetwerk. Eigen webapplicaties voor tal van toepassingen. Hieronder kunt u de basisprocessen nader bekijken.

Syntess Software | Integratie Syntess Atrium en buitendienstautomatisering
Het laatste nieuws van Syntess Software | ERP voor project- en servicegerichte bedrijven
Contact met Syntess

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Onze contactgegevens zijn:

Spijksedijk 16a 
4207 GN Gorinchem
088 - 40 80 410
verkoop@syntess.nl

Neem contact met mij op
Onze ambitie

Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken. 

Syntess Software is UBL Ready

Syntess Software heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest en deze succesvol doorlopen. Vandaar dat wij het UBL-ready logo mogen voeren. Dit geeft aan dat u vanuit Syntess probleemloos UBL-facturen kunt aanmaken als uw afnemers daar om vragen en ook UBL-facturen van uw toeleveranciers kunt inlezen.
 

Syntess Software is UBL-Ready