Digitale werkbon app | De ultieme samenwerking in de cloud

Neem vandaag nog afscheid van de papieren werkbon

Syntess Atrium stuurt uw buitendienstmedewerkers met de Web-Werkbon digitaal aan. Via de app op een mobiel device ontvangt de medewerker een toegewezen werkbon. De planner ziet de voortgang van iedere werkbon en de buitendienstmedewerker kan direct gebruikte materialen registreren. Vervolgens staat de factuur eigenlijk al klaar, waardoor uw administratie enorm wordt ontlast door het niet te hoeven overtypen van gegevens. Werk nog efficiënter met onze werkbon software.
De realtime verbinding tussen uw binnen- en buitendienst

Met de Web-Werkbon heeft u niet alleen een digitale hulp voor uw buitendienst in huis, maar ook een mooie softwaretool om uw gehele organisatie efficiënter te laten werken. Deze mobiele werkbon is een onderdeel van onze Syntess Atrium ERP software. Alle acties die invloed hebben op werkbonnen, planning en financiële administratie worden real-time gesynchroniseerd en verwerkt. Dat is pas teamwork.

  • Realtime inzicht in de actuele status van werkzaamheden
  • Planner kan optimaal anticiperen en bijsturen bij werkzaamheden met uitloop
  • Snellere facturatie mogelijk
  • Monteur heeft alle gegevens die hij nodig heeft op zak via de app
  • De mogelijkheid om mobiel bestellingen te plaatsen
Voordelen voor kantoor
  • Dagelijks snel en helder inzicht in de planning
  • Actuele status van de monteur is per opdracht zichtbaar
  • Beter inzicht in de urenbesteding van buitendienstmedewerkers
  • Bonnen komen direct terug en blijven niet bij de monteur hangen
  • Eenvoudig dynamische checklists maken voor uw monteurs
  • Geen dubbel werk meer door overtypen werkbonnen
  • Betalingen eerder binnen door snellere verwerking facturen
  • Voldoet aan wensen van grotere opdrachtgevers die digitale verwerking eisen
Voordelen werkbon app buitendienstmedewerker
  • Altijd en overal toegang tot de Web-Werkbon met uw mobiele apparaten
  • Vanuit huis direct naar de klant
  • Alle bonnen met informatie bij de hand
  • Inzicht in historische gegevens
  • Overzichtelijk werken met dynamische checklists
  • Door de Web-Werkbon staan monteurs continu in contact met de planningsafdeling. Lopen afspraken uit, dan kan de planner eenvoudig afspraken naar een andere monteur overzetten
  • Kantoor aansturen via optionele producten: Opvolging en Web-Bestellen
Urenregistratie via de cloud
Optimaal aansturen, anticiperen en bijsturen van planning tot facturatie

De Web-Werkbon is de schakel tussen uw binnen- en buitendienst. Monteurs staan via hun tablet of smartphone continu in contact met de planningsafdeling. Ingeplande afspraken verschijnen op het digitale werkbonnenoverzicht van de monteur. Hier houdt de monteur ook de status van de werkbon bij en kan de planningsafdeling direct op het Planscherm zien wanneer er werkzaamheden uitlopen. Indien nodig kan de planner werkbonnen eenvoudig naar een andere monteur overzetten. Na het voltooien van de werkzaamheden, worden de gegevens direct verwerkt in Syntess Atrium, waardoor een snelle facturatie mogelijk is.

Bekijk hier onze infographic

Vier belangrijke basisvragen voor een goede beslissing

Om succesvol uw buitendienst te automatiseren moet u eerst goed nadenken over de gevolgen voor de inrichting en verwerking van uw bedrijfsprocessen, de inzet en capaciteit van uw personeel, het draagvlak en de bijkomende risico's en valkuilen. Daarom beantwoordt deze whitepaper de 4 belangrijke vragen die de eerste stappen vormen naar een goede beslissing en succesvolle buitendienst automatisering.  
Syntess Software | De keuze voor het automatiseren van de technische buitendienst

  1. Waar moet mijn ERP kantoorautomatisering aan voldoen?
  2. Wordt het een kostbare zaak, al die apparatuur voor de buitendienst?
  3. Hoe krijg ik mijn buitendienst enthousiast voor een digitaal systeem?
  4. Wat betekent deze stap voor mijn administratieve organisatie?
Download de whitepaper

Syntess Atrium | De ERP totaaloplossing voor al uw vakmensen

Syntess Atrium is glasheldere ERP-software voor moderne technisch dienstverleners die vooruit willen. Bij ons geen samenraapsels van losse aan elkaar geknutselde softwareonderdelen, maar één systeem voor al uw werkprocessen. Van kantoor tot en met buitendienst. Eén totaaloplossing, herkenbaar voor al uw medewerkers!  
Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.