Wanneer u met onze software werkt en u loopt ergens vast, dan is er een belangrijk ondersteuningspunt: de Helpdesk. Op onze Helpdesk zit een team van specialisten voor u klaar om u te ondersteunen bij mogelijke vragen of problemen. Voor veel voorkomende vragen hebben we de rubriek Veel Gestelde Vragen, en voor functionele uitleg zijn tal van films beschikbaar die u wegwijs maken in het pakket. Deze vindt u binnen de gebruikerssite
Mijn Syntess.
E-consultMiddels een E-consult kunt u ondersteuning krijgen van een consultant. Een E-consult is een telefonisch gesprek waarbij een consultant samen met u inlogt op uw systeem. Op afstand kan ondersteuning en instructie worden gegeven. Hierdoor kunnen wij de kosten voor u laag houden. E-consultancy is geschikt voor korte sessies, waarbij het tevens mogelijk is om één sessie met meerdere personen tegelijkertijd te delen.
TrainingenWij helpen u graag op weg om zo snel mogelijk vertrouwd te raken met de software. U haalt immers het beste uit de software wanneer uw medewerkers voldoende zijn geschoold met de software te werken. Naast een gedegen training op locatie bieden wij u de mogelijkheid een scholing te volgen op onze trainingslocatie in Gorinchem. De trainingen sluiten nauw aan bij de praktijk en worden verzorgd door deskundige trainers en consultants.
Onze aanpakOm u optimaal van dienst te kunnen zijn, heeft Syntess Software de kennismaking met, en de implementatie van haar softwareproducten strak georganiseerd. Van eerste contact tot nazorg. Ons doel is dat u zich volledig kunt richten op uw werk, terwijl uw automatiseringsvraagstukken worden omgebogen in een sterkere concurrentiepositie.