Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatieMelding niet meer tonen
Image
Deel deze
pagina

Mijn Syntess

Klantenportaal voor onze klanten

Voor al onze relaties met een onderhoudscontract hebben wij een speciaal voor de gebruikers afgeschermd gedeelte. Afhankelijk van uw licentie en gebruikersrechten, heeft u toegang tot:

  • Webwinkel: snel en direct kunnen bestellen van uitbreidingen en begeleiding.
  • Veel Gestelde Vragen: overzichtelijk gerangschikt per productlijn, per versie en per functionaliteit.
  • Calls: heeft u een vraag, fout en/of wens? Dan ziet u de calls op deze pagina terug die op uw naam zijn ingemeld.
  • Downloads: voor het ophalen van updates upgrades en aangepaste licenties.
  • Online zelfstudie: een extra service van Syntess Software naast de handleiding, de klassikale Syntess-trainingen en de begeleiding bij u op locatie teneinde meer uit uw software te halen.
  • Trainingen: een overzicht van alle beschikbare trainingen en overige informatie (trainingsdata, locatie, prijs en duur) en de mogelijkheid tot aanmelden.
  • e-Nieuwsbrief: verschijnt één keer per maand met als doel informatie te geven omtrent nieuwsfeiten in het Syntess- programma of uw gebruikerskennis te verhogen d.m.v. verdiepingsartikelen.
Inloggegevens kwijt?Om gebruik te maken van Mijn Syntess heeft u een inlognaam en een wachtwoord nodig. Heeft u dit nog niet of bent u het kwijt, dan kunt u zelf een account aanmaken of een nieuw wachtwoord instellen via de links in het inlogscherm.
Houd hiervoor uw relatienummer bij de hand.
Het klantenportaal, Mijn Syntess

Het klantenportaal, Mijn Syntess, is speciaal ingericht voor gebruikers van onze software. Alle relevante zaken worden hier gepubliceerd, maar ook nieuwe versies zijn vanaf dit portaal te downloaden.

Inloggen Mijn Syntess
Het laatste nieuws van Syntess Software | ERP voor project- en servicegerichte bedrijven
Contact met Syntess

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Onze contactgegevens zijn:

Spijksedijk 16a 
4207 GN Gorinchem
088 - 40 80 410
verkoop@syntess.nl

Neem contact met mij op
Onze ambitie

Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken. 

Syntess Software is UBL Ready

Syntess Software heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest en deze succesvol doorlopen. Vandaar dat wij het UBL-ready logo mogen voeren. Dit geeft aan dat u vanuit Syntess probleemloos UBL-facturen kunt aanmaken als uw afnemers daar om vragen en ook UBL-facturen van uw toeleveranciers kunt inlezen.
 

Syntess Software is UBL-Ready