Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatieMelding niet meer tonen
Image
Deel deze
pagina

Functionaliteiten voor elektronische gegevensuitwisseling

Dé optimale afstemming tussen afnemer en leverancier

Bent u fabrikant, importeur, agent of (belangenorganisatie van) een groothandel? Werkt uw afnemer met een van onze producten of zijn zij voornemens met onze software te gaan werken? Lees dan welke passende oplossingen wij bieden op het gebied van elektronische gegevensuitwisseling. Om rendabel en succesvol te automatiseren is een optimale afstemming met u als leverancier tenslotte van groot belang.
Wij bieden de volgende functionaliteiten

  • Artikelconversie: met ons conversieprogramma kan uw afnemer gemakkelijk uw artikel- en prijsinformatie in zijn software inlezen en gebruiken.
  • Condities inlezen: uw afnemer heeft inzicht in zijn inkoopcondities van het materiaal.
  • 2BA-importeren: voor afnemers biedt 2BA een uitgebreid artikelbestand van alle aangesloten fabrikanten en leveranciers uit de installatiesector. Deze bestanden kunnen ingelezen worden in onze software.
  • Deeplink: informatie die niet in het artikelbestand staat, kan men door middel van de deeplink-functie op uw website opvragen (denk aan afbeeldingen, handleidingen en voorraadinformatie).
  • Elektronisch bestellen: het digitaal versturen van bestellingen (orders), eventueel in combinatie met het direct terugkoppelen van de orderbevestiging.
  • Elektronische orderbevestiging: Bevestiging van de bestelling met actuele prijzen en eventuele afwijkingen in de levertijden. Geeft de afnemer inzicht in de te verwachten leveringen.
  • Elektronische pakbon: Overzicht van de goederen die geleverd worden. Geeft de afnemer inzicht in de (te) ontvangen goederen en maakt het inboeken ervan makkelijker.
  • Elektronische facturen: uw afnemers kunnen uw ontvangen inkoopfacturen inlezen en verwerken.
  • Webselectie: uw afnemer kan artikelen zoeken en selecteren op uw website en met een druk op de knop deze artikelen overnemen in onze software voor verder gebruik.
  • Beschikbaarheid: in een oogopslag is voor uw afnemer zichtbaar of er bijzonderheden zijn met betrekking tot de levering van het betreffende materiaal (een indicatie of het materiaal geheel, gedeeltelijk of niet geleverd kan worden, aangevuld met de verwachtte levertermijn, reden van niet-leveren of een vervangend artikelnummer).
Voor een uitgebreide beschrijving van de specificaties per functionaliteit, download onze productsheet 'elektronische gegevensuitwisseling'.
Word partner van Syntess

Mocht u een bepaalde waarde te bieden hebben die een meerwaarde biedt op onze eigen protocollen en ontwikkelingen, dan staan we graag open voor een gesprek. Het gaat hierbij echter niet om producten die concurreren met het eigen softwareaanbod van Syntess Software.  

Neem contact met mij op
Het laatste nieuws van Syntess Software | ERP voor project- en servicegerichte bedrijven
Contact met Syntess

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Onze contactgegevens zijn:

Spijksedijk 16a 
4207 GN Gorinchem
088 - 40 80 410
verkoop@syntess.nl

Neem contact met mij op
Onze ambitie

Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken. 

Syntess Software is UBL Ready

Syntess Software heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest en deze succesvol doorlopen. Vandaar dat wij het UBL-ready logo mogen voeren. Dit geeft aan dat u vanuit Syntess probleemloos UBL-facturen kunt aanmaken als uw afnemers daar om vragen en ook UBL-facturen van uw toeleveranciers kunt inlezen.
 

Syntess Software is UBL-Ready