Centraal CRM, materiaal- en artikelbeheer

Eénmalige invoer van gegevens moet voldoende zijn!

De meeste bedrijven werken met losse- of aan elkaar gekoppelde softwarepakketten. Ieder softwarepakket heeft een eigen database. Zo komt het voor dat bedrijven op meerdere plaatsen een mutatie van een klant moeten doorvoeren of dat gebruikte materiaal- en artikelbestanden op meerdere plaatsen moeten worden bijgehouden. Fouten, dubbel werk en problemen zijn vaak het gevolg. Syntess Atrium kent genoemde categorieën vanuit de stamgegevens. Dit betekent dat klanten en materialen in alle disciplines van het pakket kunnen worden gebruikt, van het maken van een brief tot het sturen van een aanmaning, van een calculatie tot het maken van een bestelling. En ze komen slechts eenmaal voor! 
Mailings, emails en marketing binnen het ERP pakket Syntess Atrium
Mailings
Een belangrijk onderdeel vormt het maken van mailings aan bepaalde selecties uit uw relatiebestand. U wilt bijvoorbeeld aan alle klanten uit Noord-Holland die beschikken over een bepaald type installatie een brief sturen. Of u wilt al uw prospects die u laatst op de beurs heeft ontmoet een bedankje sturen. Met Syntess Atrium wordt het kinderspel om een geavanceerde selectie te maken en deze om te zetten in een heldere mailing. Mailings kunnen uit Syntess Atrium ook worden verzonden via de verzendserver, bijvoorbeeld als mailbericht. Met onze SARA app beschikt u op uw telefoon over uw relatiedatabase en kunt u deze gebruiken voor adres-/werknemersgegevens, routeplanner en als snelkoppeling om mobiel te telefoneren. 
Artikel- en materiaalbeheer binnen het ERP pakket Syntess Atrium
Artikel-/materiaalbeheer
Artikel- en materiaalbeheer is een zeer belangrijke pijler binnen Syntess Atrium. Immers, of u nu factureert, calculeert, bestelt of een werkbon invult, u werkt altijd met materiaal en artikelen. Uiteraard ook uren, maar die staan los van dit onderwerp. Syntess Atrium communiceert met ruim 400 groothandelaren en fabrikanten en leest artikelgegevens in met uw condities. Vaak loopt dit via zogenaamde webservices. Daarnaast importeert Syntess Atrium gegeven van 2BA, Artikelbeheer.nl en S@les in de bouw. Zij beschikken over geclassificeerde artikelen zodat een product snel te vinden is bij andere leveranciers wanneer uw voorkeursleverancier dit niet voorradig heeft. Ook samengestelde materialen/artikelen kunt u gebruiken als receptuur. 

We presenteren onze software altijd persoonlijk

Al onze medewerkers zijn gecertificeerd. U mag dus een goede gesprekspartner verwachten. Ons doel is om uw wensen in kaart te brengen en te demonstreren hoe deze met onze producten kunnen worden ingevuld. Investeren in de toekomst begint nu! 
Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.