Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatieMelding niet meer tonen
Image
Deel deze
pagina

Syntess Atrium Mobiel | Automatisering voor uw buitendienst

Mobiele applicaties speciaal ontwikkeld voor uw medewerkers in de buitendienst!

In de jaren 80 werd de Personal Computer door o.a. IBM op de markt gebracht. De boekhouder had er een als eerste in zijn bezit. In de negentiger jaren ontstonden netwerken. Iedere medewerker kreeg een pc als onderdeel van het netwerk. Vanaf het nieuwe millennium zien we dat voorzichtig de laatste niet-geautomatiseerde groep, namelijk de monteurs en vaklieden uit de buitendienst, wordt uitgerust met software en devices. Vandaag de dag zien we dat steeds meer ondernemers ontdekken dat buitendienstautomatisering erg veel voordelen met zich meebrengt. Maar ook grotere opdrachtgevers stellen inmiddels eisen aan het werken met digitale werkbonnen en de rapportagemogelijkheden via internet.

De keuze voor het automatiseren van de technische buitendienst: Vier belangrijke basisvragen voor een goede beslissing
De keuze voor het automatiseren van de technische buitendienst

Vier belangrijke basisvragen voor een goede beslissing

Om succesvol uw buitendienst te automatiseren moet u eerst goed nadenken over de gevolgen voor de inrichting en verwerking van uw bedrijfsprocessen, de inzet en capaciteit van uw personeel, het draagvlak en de bijkomende risico's en valkuilen. Daarom beantwoordt deze whitepaper de 4 belangrijke vragen die de eerste stappen vormen naar een goede beslissing en succesvolle buitendienst automatisering.

Download de whitepaper
Hoe werken wij? U heeft één aanspreekpunt. Syntess Software. Demonstraties vinden plaats bij u op kantoor door een gecertificeerde medewerker en de uitkomst wordt vertaald naar een offerte. Bij ingebruiknemening van het pakket volgt een stappenplan en wordt u ondersteund door een eigen gecertificeerde consultant uit uw regio. Voor de nazorg zit een team klaar met gecertificeerde medewerkers. Zij vormen ons helpdeskteam.

We presenteren onze software altijd persoonlijk

We presenteren onze software altijd persoonlijk. Al onze medewerkers kennen uw branche en zijn gecertificeerd voor een grondige kennis van onze producten. Ons doel is om uw wensen in kaart te brengen en te demonstreren hoe deze met onze producten kunnen worden ingevuld.

Vraag een demonstratie aan
Download de productbrochure van Syntess Atrium, het ERP systeem voor project- en servicegerichte bedrijven
Contact met Syntess

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Onze contactgegevens zijn:

Spijksedijk 16a 
4207 GN Gorinchem
088 - 40 80 410
verkoop@syntess.nl

Neem contact met mij op
Onze ambitie

Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken. 

Syntess Software is UBL Ready

Syntess Software heeft deelgenomen aan de UBL Ketentest en deze succesvol doorlopen. Vandaar dat wij het UBL-ready logo mogen voeren. Dit geeft aan dat u vanuit Syntess probleemloos UBL-facturen kunt aanmaken als uw afnemers daar om vragen en ook UBL-facturen van uw toeleveranciers kunt inlezen.
 

Syntess Software is UBL-Ready