Service - Klantportal

Het Syntess klantportal is bedoeld voor de klanten van het installatiebedrijf. Met andere woorden jullie klanten. Je deelt hiermee data uit de eigen administratie van Syntess Atrium en biedt via het klantportal jullie klanten de mogelijkheid om hun eigen gegevens in te zien. In deze training komt aan de orde hoe je het Syntess klantportal inricht en vorm geeft en welke data je wel of niet wilt delen met je klanten. Internetplannen via het klantportal komt zeker ook aan de orde. Onder Internetplannen verstaan we het aankondigen van gepland onderhoud, waarbij de klant via internet de mogelijkheid geboden wordt om de voorgestelde plandatum te wijzigen. Deze wijzigingen werken dan weer direct door in het Syntess Atrium Planscherm.

De training omvat o.a.:

  • Inrichten en vormgeving van uw klantportal.
  • Raadplegen van diverse documenten, objecten en Installaties.
  • Het zelf kunnen aanmelden van storingen.
  • Internetplannen: uw klant via het portal zijn afspraakdatum laten verzetten.
TrainingscodeATR043
GroepsgrootteVan 3 t/m 9 deelnemers
LeervormKlassikaal
Tijdsduur1 dag
TrainingsdatumsZie de trainingsagenda

Bekijk de trainingsdata


Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.