Financieel - Basis

In deze tweedaagse training wordt het dagelijkse reilen en zeilen van de financiële administratie in Syntess Atrium besproken. In eerste instantie de basis van een financiële administratie waaronder het inboeken en betalen van facturen via bankafschriften. Ook de maandafsluiting, btw-aangifte en bijzondere btw-situaties behoren tot het takenpakket van een financieel medewerker. Bovendien komt de extra functionaliteit die Atrium Financieel je biedt aan de orde: diverse middelen voor effectief debiteurenbeheer (bijvoorbeeld aanmaningen, registratie van betaalafspraken, (bel)acties etc.), verdeling van grote kostenposten over verschillende perioden en afletteren.

De training omvat o.a.:

  • Het inboeken en doorboeken van verkoop- en inkoopfacturen.
  • Het uitvoeren van betalingen via betaalopdrachten en bankafschriften.
  • Het doorboeken en het uitvoeren van (maandelijkse) contro¬les.
  • Het corrigeren van boekingsfouten.
  • Het aanmaken van de btw-aangifte.
  • De inrichting en toepassing van btw-verlegd.
  • Debiteurenbeheer: aanmanen en koppeling met (bel)acties.
  • Transitorische posten en afletteren.
  • Grafisch overzicht grootboek.
TrainingscodeATR007
Groepsgrootte3 t/m 9 deelnemers
LeervormKlassikaal
Tijdsduur2 dagen
TrainingsdatumsZie de trainingsagenda

Bekijk de trainingsdata

Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.