CRM (op aanvraag)

Wat is Customer Relation Management (CRM) en wat kan je hiermee in Syntess Atrium? Dit is de rode draad in deze training. Met Syntess Atrium kan je de relaties beheren en segmenteren met als doel de juiste interesse bij de juiste klantgroepen te genereren. Netwerken tussen relaties en projecten is hier een onderdeel van. Anderzijds, hoe beheer je uitstaande offertes en gebruik je het actiesysteem om klanten na te bellen en gemaakte afspraken te registreren? Hoe maak je prognoseoverzichten voor het management en hoe gebruik je het dashboard om deze processen te bewaken en te borgen.

De training omvat o.a.:

  • CRM-toepassingen in Syntess Atrium.
  • Netwerken toepassen.
  • Het maken en opvolgen van mailings.
  • Uitstaande offertes beheren via het actiesysteem.
  • Prognoseoverzicht en CRM-dashboard.
TrainingscodeATR005
Groepsgrootte3 t/m 9 deelnemers
LeervormKlassikaal
Tijdsduur1 dag
TrainingsdatumsOp aanvraag

Aanvragen

Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.