Wat is Customer Relation Management (CRM) en wat kan je hiermee in Syntess Atrium? Dit is de rode draad in deze training. Met Syntess Atrium kan je de relaties beheren en segmenteren met als doel de juiste interesse bij de juiste klantgroepen te genereren. Netwerken tussen relaties en projecten is hier een onderdeel van. Anderzijds, hoe beheer je uitstaande offertes en gebruik je het actiesysteem om klanten na te bellen en gemaakte afspraken te registreren? Hoe maak je prognoseoverzichten voor het management en hoe gebruik je het dashboard om deze processen te bewaken en te borgen.
De training omvat o.a.:
- CRM-toepassingen in Syntess Atrium.
- Netwerken toepassen.
- Het maken en opvolgen van mailings.
- Uitstaande offertes beheren via het actiesysteem.
- Prognoseoverzicht en CRM-dashboard.
Trainingscode | ATR005 | Groepsgrootte | 3 t/m 9 deelnemers | Leervorm | Klassikaal | Tijdsduur | 1 dag | Trainingsdatums | Op aanvraag |
| |
Aanvragen