Is Syntess Atrium Cloud geschikt voor uw bedrijf?

Bedankt voor uw interesse in Syntess Atrium Cloud. Om te zien of de cloud-versie van Syntess Atrium bij uw bedrijf past, hebben wij een lijst opgesteld die u kan helpen bij het maken van uw keuze. De meeste functionaliteiten van Syntess Atrium (kantoorversie) zijn beschikbaar in de cloud. Helaas zijn nog niet alle functies beschikbaar. We doen ons best om op termijn alles te integreren.
Functionaliteiten die nog in ontwikkeling zijn
  • SMS-server 
  • SALES Standaard (voorheen Sales in de bouw) 
  • ISE / ISI / ISC / ISW 
  • ICM: Leveranciers-koppelingen met een eigen applicatie werken niet
  • MFA

Randvoorwaarden

Onderstaande lijst is een overzicht van alle randvoorwaarden die gelden bij de aanschaf van Syntess Atrium Cloud. Voor vragen over de randvoorwaarden, kunt u contact met ons opnemen.
Klant
  • Klant heeft een business of klein professional licentie. Verzendserver moet in de licentie zitten om te kunnen mailen.
  • De Atrium-gebruiker blijft een concurrent user. 
  • De Citrix-gebruiker is dedicated (naam-gebonden) user. Het kan dus zijn dat in de licentie drie Atrium-gebruikers zitten, maar er vier Citrix-gebruikers afgenomen moeten worden i.v.m. parttimers.
Software
Meegeleverde software:
  • PDF-reader 
  • Microsoft Word en Excel 
  • (Chrome) Browser 
Opmerkingen:
  • E-mailclient van de klant gaat niet via Syntess Atrium Cloud. 
  • Drag & drop-functionaliteit van de e-mail werkt niet. 
  • Verzendserver moet in de licentie zitten om te kunnen mailen vanuit het pakket.
Randapparatuur
Ondersteunde apparaten:
  • Printers / documentscanners 
  • Toegang tot de vaste harde schijven en netwerkschijven
Niet-ondersteunde apparaten:
  • Cd/dvd speler 
  • Fax 
  • Usb stick/schijf 
  • WIFI scanners
  • Koppelingen met One-drive en Sharepoint
  • Routeoptimalisatie (wordt voor alsnog ook niet gemaakt)
  • Kassakoppeling
Atrium versie
  • Syntess Atrium Cloud draait op de standaardversie. 
  • Elke 2 weken zal er op een maandagavond de nieuwste build geïnstalleerd
    worden.
  • Het is niet mogelijk om op een oudere/bèta-versie te draaien in de cloud.
  • Syntess Atrium werkt gelijk aan de on-premise versie, op een aantal zaken na,
    deze worden verderop toegelicht
Database
  • Database updates / back-up en restore worden door Syntess Software uitgevoerd. Vooralsnog gebeurt dit elke 4 weken.
  • Voor het terugzetten van een back-up moet worden gebeld met support.
  • Er is alleen toegang tot de database middels Syntess Atrium en de Excel Add-in. Tools als Power BI worden (nog) niet ondersteund.
Back-up
  • Syntess Software verzorgt, naast de back-up van de database, ook de back-up van de fileserver.
  • Een klant ontvangt per afgenomen Citrix-gebruiker 5gb data opslag, extra opslag
    is per 10gb bij te kopen.
  • Denk hierbij aan gebruikersprofielen en externe documenten (complete
    klantomgeving).
Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.