Is Syntess Atrium Cloud geschikt voor uw bedrijf?

Bedankt voor uw interesse in Syntess Atrium Cloud. Om te zien of de cloud-versie van Syntess Atrium bij uw bedrijf past, hebben wij een lijst opgesteld die u kan helpen bij het maken van uw keuze. De meeste functionaliteiten van Syntess Atrium (kantoorversie) zijn beschikbaar in de cloud. Helaas zijn nog niet alle functies beschikbaar. We doen ons best om op termijn alles te integreren.
Functionaliteiten die nog in ontwikkeling zijn
  • SMS-server 
  • SALES Standaard (voorheen Sales in de bouw) 
  • ISE / ISI / ISC / ISW 
  • ICM: Leveranciers-koppelingen met een eigen applicatie werken niet
  • Bizcuit

Randvoorwaarden

Onderstaande lijst is een overzicht van alle randvoorwaarden die gelden bij de aanschaf van Syntess Atrium Cloud. Voor vragen over de randvoorwaarden, kunt u contact met ons opnemen.
Klant
  • Klant heeft tot tien kantoorgebruikers (business / klein professional). 
  • De Atrium-gebruiker blijft een concurrent user. 
  • De Citrix-gebruiker is dedicated (naam-gebonden) user. Het kan dus zijn dat in de licentie drie Atrium-gebruikers zitten, maar er vier Citrix-gebruikers afgenomen moeten worden i.v.m. parttimers.
Software
Meegeleverde software:
  • PDF-reader 
  • Microsoft Word en Excel 
  • (Firefox) Browser 
Opmerkingen:
  • E-mailclient van de klant gaat niet via Syntess Atrium Cloud. 
  • Drag & drop-functionaliteit van de e-mail werkt niet. 
  • Verzendserver moet in de licentie zitten om te kunnen mailen vanuit het pakket.
Randapparatuur
Ondersteunde apparaten:
  • Printers / documentscanners 
  • Toegang tot de vaste harde schijven en netwerkschijven
Niet-ondersteunde apparaten:
  • Cd/dvd speler 
  • Fax 
  • Usb stick/schijf 
  • WIFI scanners (deze hopen we zo snel mogelijk toe te voegen).
Atrium versie
  • Syntess Atrium Cloud draait op de standaardversie (6.4), met een recente build. 
  • Het is niet mogelijk om op een oudere/alpha/bèta-versie te draaien in de cloud. 
  • Een proef/demo database kan alleen in de standaardversie
Database
  • Database updates / back-up en restore worden door Syntess Software uitgevoerd 
  • Er is alleen toegang tot de database middels Syntess Atrium en de Excel Add-in. Tools als Power BI worden (nog) niet ondersteund.
Back-up
  • Syntess Software verzorgt, naast de back-up van de database, ook de back-up van de externe documenten.
Contact met Syntess Software

Wenst u meer informatie, een vrijblijvende afspraak, hulp, extra begeleiding of een uitbreiding van uw softwarepakket? Wat uw vraag ook is, wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op
Onze ambitie Wij ontwikkelen software met als doel u te laten beschikken over dé beste praktijkgerichte logistieke-, mobiele- en administratieve ERP software, zodat u op een hoger niveau kunt presteren. Daarbij willen we de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid bereiken en u helpen om een hoger niveau van werken te bereiken.

Zaken doen met een betrouwbare organisatie, waar veiligheid en integriteit van data voorop staat.